Bestel voor €25,- en gratis bezorgd bij €75,-S | SMa t/m vrij voor 13:30 uur besteld, morgen in huisS | S(053)203 2078S06 1350 2681

Veelgestelde vragen

Acties en promoties

Gratis bezorging

Besteld uw voor meer dan €75,- dan is de bezorging gratis!

Wanneer zijn de aanbiedingen geldig?

De geldigheid van de aanbieding staat vermeld bij het desbetreffende product.

Elke vrijdag komen de nieuwe aanbiedingen online, deze kun je dan al de volgende dag laten bezorgen.

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Al uw boodschappen zijn via deze website te bestellen.

Besteld u voor 13.30 uur dan bezorgen wij uw boodschappen de volgende dag!

Mag ik het bezorgmoment zelf bepalen

Je kan helemaal zelf bepalen wanneer de boodschappen worden bezorgt. Nadat je winkelwagentje goed gevuld is kan je in de bezorgkalender zien wanneer wij in de buurt zijn!

Mijn bestelde product is niet geleverd.

Je hebt een besteld product niet ontvangen. Hier hoef je natuurlijk niet voor te betalen!

Je hebt een product via de website besteld maar het is helaas niet geleverd. Mogelijke oorzaken hiervoor kunnen zijn;
– De leverancier heeft het product niet of te laat aangeleverd
– Het product is afgekeurd vanwege bijvoorbeeld breuk of een kwaliteitsafwijking

Bestellingen worden zeer kort van tevoren verzameld. Hierdoor constateren wij het ontbreken van producten pas enkele uren voor aflevering. Het lukt ons helaas niet altijd om je vooraf op de hoogte te brengen.

Moet ik een account aanmaken?

Om te kunnen bestellen moet je een account aanmaken. Met jouw contactgegevens houden wij je goed op de hoogte van je bestelling, bijvoorbeeld hoe laat wij precies bij je zijn.

Tot wanneer kan ik bestellen?

Indien je voor 13:30 uur ‘s middags besteld kunnen wij de volgende dag je boodschappen bezorgen.

Versgarantie

8days Op dit product garanderen wij een houdbaarheid van minimaal acht dagen.

biologisch Producten met dit logo zijn biologisch

deepfreezeDit product komt uit de vriezer en wordt bevroren aan u bezorgd

glutenvrij dit product is vrij van gluten

tip Een tip van ons!

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Indien je bestelling niet klopt kan je dit binnen 24 uur na levering doorgeven aan onze klantenservice doorgeven via 053 203 2078, per mail via info@boodschappenboer.nl of via Whatsapp 06 1350 2681

Betalen

Bezorgkosten

De bezorgkosten bedragen altijd €4,99
Wil je liever gratis bezorging? Bestel voor €75,- en laat je boodschappen gratis bezorgen!

Hoe kan ik betalen?

Je kunt veilig en snel betalen via iDEAL.

Bent je een bedrijf en wil je op factuur betalen? Mail ons dan via info@boodschappenboer.nl en wij zetten je account om naar een zakelijk account.

Kan mijn bedrijf ook betalen op factuur?

Wij bieden bedrijven de mogelijkheid om op factuur te betalen. Onze betalingstermijn bedraagt zeven dagen.

Waarom kan ik alleen met iDEAL betalen?

Betalen met iDEAL is snel en veilig, zowel voor jou als voor onze bezorgers.

Zo hoeven onze bezorgers niet met contant geld over straat en houden wij je niet onnodig op wanneer wij de boodschappen komen bezorgen!

De bezorging van mijn boodschappen

Hoe laat bezorgen jullie?

Kies bij het afrekenen hoe laat je de boodschappen wilt ontvangen. De dag voor levering ontvang je een email én een SMS met de exacte bezorgtijd, zo hoef je niet onnodig lang te wachten. In het geval dat de bezorger een paar minuutjes later is dan laten wij je dit per SMS weten.

Hoe worden de artikelen verpakt en vervoerd?

Je boodschappen zijn verpakt in speciale plastic tassen. Om de kwaliteit van je boodschappen te garanderen, vervoeren wij deze in speciale boxen. De gekoelde- en diepvriesartikelen worden vervoerd in een isolatiebox. Diepvriesartikelen komen altijd diepgevroren aan. De bezorger pakt de boodschappen uit de verschillende boxen als hij gearriveerd is.

Hoe worden mijn boodschappen geleverd

De boodschappen worden geleverd in speciale tassen. Deze tassen worden door de bezorger tot aan de deur geleverd.

Is er een minimaal bestelbedrag?

Vanaf €25 bezorgen wij de boodschappen, bier is hier van uitgesloten.

Nemen jullie ook lege flessen mee retour?

Het is op dit moment nog niet mogelijk lege flessen retour te nemen.

Waar bezorgen jullie de boodschappen?

Wij bezorgen door heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden.

Wanneer bezorgen jullie?

Wij bezorgen zes dagen in de week, van maandag 08:00 uur ‘s ochtends tot 22:00 uur ‘s avonds en op zaterdag tot 13:30 uur.

Wat als ik niet thuis ben als de bezorger aanbelt?

Wanneer je niet thuis bent als wij aanbellen, proberen we de boodschappen áltijd bij een van de buren te leveren. We bellen maximaal 5 minuten aan bij verschillende buren. Doet niemand open of wil niemand de box aanpakken dan bellen we naar het door jou opgegeven telefoonnummer. Indien we je niet te pakken krijgen of levering niet mogelijk blijkt gaan de boodschappen retour. De gemaakte kosten worden doorberekend.

Wat moet ik doen als ik onverwacht niet thuis ben?

Neem contact op met onze klantenservice via 053 203 2078 zodat wij samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Het assortiment

Hebben jullie ook glutenvrije producten?

Wij hebben een ruim assortiment aan glutenvrije producten.
Je herkent deze producten aan dit logo

Indien je zoekt op “Glutenvrij” vindt je ze allemaal!

Heeft boodschappenboer ook biologische producten?

Boodschappenboer heeft een ruim assortiment aan biologische producten. Van fruit en groenten tot aan de producten van Cereal, Zonnatura en Bio+.

Daarnaast kan je een biologisch product herkennen aan dit logo: 

Zoek je op “Biologisch” dan zul je al onze biologische producten vinden.

 

Hoe lang zijn de producten van Boodschappenboer houdbaar?

Boodschappenboer garandeert een lange houdbaarheid. Dit wil zeggen dat wij op versproducten een minimale houdbaarheid afgeven.
Wil je weten hoe lang een versproduct minimaal houdbaar is? Dit kan je zien aan dit logo: 8days

 

Hoe vers zijn de versproducten?

Waar mogelijk geven wij een versgarantie af op onze producten. Bij de foto van een versproduct staat weergegeven hoe lang uw producten minimaal houdbaar zijn. Een product dat langer dan 8 dagen houdbaar herkent u aan het volgende label:

8days

Hierdoor weet u precies wat u in huis haalt en hoe lang u het kunt bewaren!

Ik mis een artikel op jullie website

Indien je een artikel mist kunnen wij dit toevoegen aan ons assortiment. Je kan dit aan ons doorgeven door te bellen met onze klantenservice via 053 203 2078, te mailen naar info@boodschappenboer.nl of via Whatsapp 06 1350 2681

Waar komen de producten vandaan?

Onze droge kruidenierswaren worden grootschalig ingekocht zodat wij u een goede prijs kunnen bieden voor jouw boodschappen.

Onze versproducten zoals brood, vlees, vleeswaren, groente & fruit zijn afkomstig van lokale leveranciers, dit betekent dat je ook echt verse producten krijgt thuisbezorgd.

Zijn er ook aanbiedingen?

Elke week hebben wij nieuwe aanbiedingen. Klik hier om de aanbiedingen van deze week te bekijken.

Registreren

Hoe kan ik mij registreren?

Je kan registreren door in de menubalk op “mijn account” te klikken.

Aan de rechterkant van het scherm kan je vervolgens een account aanmaken.

Moet ik een account aanmaken?

Om te kunnen bestellen moet je een account aanmaken. Met jouw contactgegevens houden wij je goed op de hoogte van je bestelling, bijvoorbeeld hoe laat wij precies bij je zijn.

Retourneren

Hoe kan ik een product retourneren?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via onze klantenservice via 053-203 2078 of  info@boodschappenboer.nl. Nadat wij het product in goede staat hebben ontvangen zullen wij het bedrag op jouw rekening terugstorten.

Welke producten kan ik niet ruilen?

Omdat een aantal van onze producten bederfelijk zijn deze producten uitgesloten van het herroeppingsrecht:

  • Producten die snel kunnen bederven of verouderen;
  • Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  • Producten die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
  • Producten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
  • Producten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
  • Losse kranten en tijdschriften.

Statiegeld

Nemen jullie ook lege flessen mee retour?

Het is op dit moment nog niet mogelijk lege flessen retour te nemen.

Veelgestelde vragen over Boodschappenboer

Waar kan ik met een klacht terecht?

Voor klachten kunt u ons bereiken via 053 203 2078, mailen naar info@boodschappenboer.nl of via het contactformulier.

Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur ‘s ochtends tot 20.00 uur ‘s avonds.

Voor Bedrijven

Bezorgen jullie ook aan bedrijfskantine’s?

Jazeker! Wij leveren alles wat je nodig hebt voor de dagelijkse middaglunch, vergadering, bijeenkomst of vrijdagmiddagborrel.

Zo kan je geld besparen door medewerkers niet meer onnodig in de supermarkt te laten lopen. Benieuwd naar de mogelijkheden? Klik hier.

Kan mijn bedrijf ook betalen op factuur?

Wij bieden bedrijven de mogelijkheid om op factuur te betalen. Onze betalingstermijn bedraagt zeven dagen.

De waardering van www.boodschappenboer.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.4/10 gebaseerd op 65 reviews.